09.23 - gäääsp

Godmorgon!
Idag blir det Katrineholm trots allt, fast ska inte träna, har inte feber längre men har fortfarande ont i halsen och är rätt trött i kroppen :/ det här är andra helgen i rad jag inte är hemma! Jag som ville va med baby i helgen!! fast i försig är det rätt bra att va ifrån varandra ibland nåra dar, då har man ju saknat varandra extra mycket och då blir det ju automatiskt mycket speciellare när man tillslut ses :) aja, nu håller jag iaf på att packa, inte så mycket att ha med sig egentligen. Men här är dom absolut viktigaste grejerna jag inte får glömma:

Ipod
Kamera
Tandborste
Hårborste
Rakhyvel
Deoderant (man vill ju inte gå och lukta svett)
Sminkväskan
Sminkborttagning
Aco sunkissed bodylotion
Ansiktsprodukter från Neutrogena
Godis :$ hehe
Kläder
MOBILLADDARE!!!!

Osv, osv


(och nej jag har inte navelpiercing, än)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0