snart november?!?

Det är ju jämna mellanrum när jag bloggar och inte, men generellt kan man säga att jag inte bloggar haha. Fick bara en himla lust att skriva helt plötsligt! Att jag inte kan få det i skolan istället, skulle va så mycket bättre. Hm.. lite saker ni missat.
•vi har skaffat världens sötaste och finaste hund!! Bonzo heter han och är en rottweiler och lite schäfer, 15 veckor nu :) han ska ni se upp för gott folk, han ska nämligen bli en riktigt farlig hund!
•Syrran blev 18  förra helgen, myndig chey nu
•papi fyller år idag. GRATTIS ♥
•slut mellan mig och tobbe, inte för jag tror nån missat det menmen.
•färgat håret svart! som förra vintern ungefär fast en aning brunaktigare
•lillebrorsan blev 6 år, ingen bebis längre :(
Så mycket mer har väl inte hänt? Nu är det lov! überskönt, när jag är tbx i skolan har jag massor att ta igen, och då menar jag massor! har varit sjuk mer än halva skoltiden och inte mått så bra till och från, så har inte blivigt så mycket skola för min del. Juste, har varit på usm med laget också, i norrland! och det gick toppen vi kom tvåa så gick direkt vidare till steg 3 :D imorgon blir det the wave med flicksen, ska dansa bort all mat jag proppat i mig när jag var i norrland, åt som en hest! och så har det blivigt en del godis när jag legat hemma sjuk också. Ikväll blir det ingen utgång för imorgonbitti är det 2 matcher och för dom ska jag vara på topp! Idag har jag degat hemma, firat pappsen, mött emma en snabbis. Nu är det filmdags med mig själv och ingen annan (a) men inte är jag deppig för det, inget kan bli bättre än vad man gör det. Får se om det kanske blir ytterligare ett inlägg snart igen?
PUSSKALAS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0