020510

God förmiddag! :)
Idag vaknade jag vid 1 av att solen sken in genom fönstret. Och man måste ju ta vara på det fina vädret så jag drog till c men syster och mötte natta och så la vi oss i gräset med en varsin glass och spelade kort :) det var 20 grader, kändes verkligen som sommar :) men antagligen blir det dåligt väder snart igen, som vanligt i äckelsverige.. Är inte av en patriot precis. Menmen. Nu ska jag leta efter nåt att äta, är huungrig som en hest.


Bilden är från för exakt 1 år sen.


Kommentarer
Postat av: Athe

soetnows <33

2010-06-02 @ 12:24:35
Postat av: Glenn Eriksson

Asså fin men fan vad brun du är! :D Önska att jag var loka brun som du var!!!! <3

2010-07-31 @ 16:33:53
URL: http://glenniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0