random

Godmorgon :) tänkte jag säga innan jag kom på att klockan är fyra :/ är ju sjuk, igen, och när jag är sjuk kan jag sova hur länge som helst på mornarna.. vet inte varför men om ingen väcker mig vaknar jag nog inte alls!
Men nu till det jag tänkte berätta från början.

Det finns en kille, som heter Ville. Jag har "känt" honom i över 2 år men aldrig träffat honom irl, och det är för att han bor i Bro som ligger åt helvete. (ursäkta språket). Men vi börja snacka på playahead ibörjan av 2008 om jag minns rätt. Jag märkte ganska snabbt att vi delade samma sorts random humor, en sån humor som man bara kan uppleva med vissa personer. Det händer väldigt ofta att när vi snackar att han säger nånting jag precis hade tänkt o säga, och tvärtom. Tillexempel igår, skrev han såhär: Har du nånstans fått en känsla att du har känt en person hela livet fast du inte gjort det? :o . Och det är precis så jag känner med honom..  Vi har så mycket gemensamt, det är nästan läskigt. Haha.. Tror inte ni förstår vad jag menar för själv har jag aldrig känt såhär förut, det känns liksom som vi känt varandra, i typ ett tidigare liv eller något. Men aja vill inte låta helt psyko så skriver inte mer om det nu, hehe. :) vi har i alla fall bestämt att vi ska träffas i sommar, det är verkligen ett måste! pussa teddy ifrån mig! bara du vet vad jag menar ;) ♥

Kommentarer
Postat av: jds

asså är du bortskämd på nåt sätt??? jag är det ialla fall!

2010-02-16 @ 17:55:48
Postat av: Anonym

haha wtf idiotmongojds

2010-02-18 @ 10:56:20
Postat av: Anonym

du kommer bli besviken när du träffar honom

2010-02-18 @ 22:42:48
Postat av: Anonym

varför kmr hon de?

2010-02-20 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0