rubrik? fan heller

Tju bloggen! Jag hade faktiskt tänkt att köra ett videoinlägg, mitt första dåra, men min cpdata kunde inte spela upp det och tyvärr vet jag inte hur man gör när man ska installera alla nya saker. Så det sket sig, men min pappa har lovat mig att hjälpa mig när han kommer hem så här ska ni allt få ett videoinlägg! Hih, längtar ni eller? såklart ni gör, mitt första videoinlägg liksom  Fan vad gött. Men nu är det så att jag ska snart dra till stan, och där ska jag möta papi, och så ska vi handla massa. Eller jag dåra, han är mest med för han ska betala, hihi pappa betalar vettni, nej jag driver men. eller det är typ så faktiskt, jag kanske är lite bortskämd? nej det tror jag inte... vem vet. men i alla fall, nu när jag drar hade jag tänkt att köra igång en frågestund här, & jag svarar på allting när jag kommer tillbaks, och som ni vet får ni fråga exakt vad som helst och jag svarar på allt! om det inte är för personligt dåra, men det kanske jag gör ändå, vi får se, är ni förväntansfulla eller? det tror jag allt. Öhm.. ja fråga på nudå! Hare gött så länge babes! Ciao ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skulle vara kul om du gjorde ett videoinlägg så man får se dig live=)

2009-05-14 @ 06:24:13
URL: http://emelie.devote.se
Postat av: Issa

haha paula DU ÄR bortskämd ! :P

2009-05-14 @ 07:30:30
Postat av: paula

Är jag inte :D DU är fett bortskämd så du ska inte säga ett skit hörru ;)<3

2009-05-14 @ 20:32:33
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Issa

haha något kanske, men fan inte mer än dig! ;o<3

2009-05-14 @ 21:29:24
Postat av: paula

Haha joooo lungt issa.

2009-06-02 @ 16:57:24
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0