vi ska minnas honom som den bra och roliga människan han var

Jag vet att det kan låta väldigt tjatigt men det har gått 3 dagar sedan Michael Jackson dog. Och jag kan fortfarande inte smälta det. Han är en legend, vår egen King of pop. Hur han har påverkat vår värld, med alla hans dancemoves och låtar. Och att han nu är borta! Han hade ju jätte många konserer nu 2009, han skulle ju göra comeback? Back on track liksom, men så gick han bort.. Alla biljetter var ju utsålda! Jag tror att det folk är mest chockade över är att ingen har tänkt på att MJ också ska dö någon dag, utan man har tagit för givet att han kommer finnas med oss för evigt. Visst kommer han det, i våra hjärtan förstås. Jag har inte tänk så långt att han kommer dö. Han var ju bara 50 år? Det är verkligen en chock. Jag grät när jag fick reda på det för att han har alltid vart min idol och min pappa har lovat mig att vi ska gå på en av hans konserer, någon gång. Jag älskade verkligen hans låtar och hans musik. Han var fantastisk. Men så finns det folk som säger "äntligen har han dött". Dom tycker jag kan dra åt helvete. Och alla rykten om honom, man kan inte veta om det är sant. Men man ska vi respekt och minnas honom som den goda människan han var. Han ville bara ha fred. Han var inte allas idol, men han har alltid varit stor och alla har kunnat minst 3 utav hans låtar. Det bara var så.
Här kommer lite videos ifrån olika uppträdanden och låtar som vi minns.

Kommentarer
Postat av: K

bra skrivet, jag håller med dig! man ska minnas MJ som det bra personen han va, han var inte bara en fantastisk sångare, han var en otrolig dansare också! RIP </3

2009-06-28 @ 12:58:42
Postat av: Anonym

RIP!!!!!!

2009-06-28 @ 18:21:47
Postat av: lollo

han ha dt bar däruppe! </333333

vila ifrid!

2009-06-28 @ 18:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0