sommar och sol, jag har kortkort kjol och ni vill ha mig, jag vet jag vet..

Im home girlfriend. Efter en lång härlig dag ute med båten. Jag somnade medans jag låg och sola och när jag vaknade igen efter 3 timmar hade jag bränt hela ryggen och benen, det kommer bli så skönt inatt.. Det är faktiskt första gången jag bränner mig :o men jag får ju nästan skylla mig själv eftersom jag vägrar använda solskyddsfaktor. Då får man ju ingen färg -.- och när folk säger "man måste skydda sig, solen är farlig" blir jag sjukt irreterad för det är bara bullshit. Visst, den kan vara farlig för vissa personer men inte för mig, jag har varit ute med båten varje sommar veckor i rad och har aldrig använt solkräm, och jag lever?
Här kommer dom få bilderna kan hann ta innan jag somna..:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0