Be right back!

Nu ska jag måla naglarna, lägger upp bild sen. kisses


Kommentarer
Postat av: anonym

du säger att du är 11 !! men ärligt talat du ser mycket större ut nån stans vid 14-15 åldern ? hur kommer det sig :/ :)

2009-06-17 @ 23:22:24
Postat av: ellinor

hon är inte alls elva? :S

2009-06-17 @ 23:27:32
Postat av: ellinor

hon är inte alls elva? :S

2009-06-17 @ 23:28:46
Postat av: Sorunda handboll e bäst!!!

Varför e du en fjortis???

Du e ju bara 12 år!!

Du e iinte så bra i mål! Inte bättre en våra målvakter i vårt lag!

Vi spelar i Sorunda! O vi e bäst!

Vi hörde att ni åkte ut ur eken cup!

Det va ju synd, för er! Hahahaha! :P

Vi e så coola asså!

har du msn???

Kan ja få ditt nr???

Snälla!

Puss o kram på dig! <3333

2009-06-22 @ 12:11:11
Postat av: Paula

hihi jag dör av garv alltså, fjortis? ^^ hahaha. snällt sagt av dig men ledsen att behöva göra dig besviken men fjortisar är inte riktigt min grej asså :( hur kommer det sig att du tycker sorunda är så bra? hur många matcher vann ni på eken egentligen, 1? stackare då. jag är grymt mycket bättre än era målvakter, mäh jag vill inte overglow härdå men ni är inte "så" duktiga som ni tror stumpan. och föresten du kallade mig fjortis.. jag är riktigt stolt över mig själv när jag gemför mig med er, haha. Ni är ju wannabes allihopp? Förutom 2 st som verkar en aning mognare. Men tyvärr vet jag ju inte vem du är eftersom du var "modig" nog att skriva ditt namn? haha om du vill försöka bevisa att du är ball eller något, gör det med stolthet och säg vem du är. Och om jag inte är så bra i mål, hur kan jag ha vunnit massa priser för bästa målvakt isånnafall? underligt tycker jag. Men det kanske låter logiskt för dig. Menmen, hoppas du mognar så jag slipper slösa tid på att svara på sånahär fega komentarer från dig. Men å andra sidan är det ju alltid roligt med avundsjuka beundrare. Puss på dig med gumman!

2009-06-24 @ 23:05:53
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0