Top 15

Okej, nu ska ni få Top 15 av världens hetaste kändis killar enligt mig! =)

15. Kim Andersson.
Lagkapten över landslaget i handboll i Sverige, och dessutom jävligt snygg!


14. Vår egna, Måns Zelmerlöw. Han är så snygg!



13. David Schwimmer. Som är med i serien "Vänner". Hur gullig som helst! ;o



12. Charlie Sheen, som spelar den sexgalna Charlie i serien "Two and a half men", tro det eller ej, men jag tycker han är grymt het!



11. David Beckham, ja den här killen var väl väntad i min lista. Vem tycker inte han är snygg?



10. Zac Efron. Åh vilken tur Vanessa har som har honom, han är så otroligt heeet! Och om han är lika perfekt som i High School Musical så finns det ju inget fel på honom alls =)


9. Zlatan Ibrahimovic. Jag har inget att säga om honom. Han är bara för jävla SNYGG.



8. Underklädesmodellen Justin Gaston kanske inte alla känner till, men han är också grymt snygg. Och hans kropp, jag verkligen avgudar den...



7. Ännu en fotbollsstjärna, även känd som världens bästa. Cristiano Ronaldo. Han må va en diva, men oh så het.



6. Daniel Craig, känd som James Bond. Den snyggaste av alla James Bond enligt mig.



5. Matt LeBlanc. Spelar rollen som Joey Tribbiani i "Vänner". Han är så himla skön, och nästan äckligt snygg!



4. Robert Pattinson som spelar den heta vampyren Edward i Twilight. Åååh, man kan inte få nog av honom. Man blir kär i hans karaktär när man läser böckerna.



3, det börjar närma sig slutet nu... På tredje plats kommer Alexander Rybak. Vinnare över eurovision song contest 2009. Åh, men nästan dog när man såg han uppträda. Han sjöng så otroligt vackert och damn så snygg han är....!



2. Ed Westwisk, som spelar Chuck Bass i Gossip girl. Mhhh, han är så otroligt het i serien!



Dun dun dun duuun.. Och på första plats, ni har sett honom i bloggen förut och ni kommer definitift på se honom igen, RYAN SHECKLER! My lover! Han är världens snyggaste kille enligt mig! Han kan man verkligen kalla farligt snygg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

din "killsmak" är läskig. Du gillar fan gubbar, zlatan liksom, har ni sett hans snok eller ? :O

2009-06-03 @ 19:46:50
Postat av: Paula

Haha tyck vad du vill, men dessvärre är Zlatan ingen gubbe, han är 28 år. Synd bara att du inte vågar skriva ditt namn, så man liksom vet vem som har den åsikten. Fega jävel :)

2009-06-03 @ 20:08:02
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ellerhur, palla skriva en sån sak anonymt, töönt

2009-06-03 @ 20:21:53
Postat av: simoN

Fan va ägd asso!

2009-06-03 @ 20:49:43
Postat av: G

är inte jag med nånstans:O!

2009-06-03 @ 21:40:25
Postat av: eve

zlatan är ingen gubbe :O vem fan tror du att du är..

2009-06-04 @ 16:50:16
Postat av: Sara

omg, jag ääääääääälskar ryan sheckler :D

2009-06-07 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0