Svar till Anonym

Postat av:

har du mkt finnar och dålig hy? eller inte? vad har du för krämer?

2009-06-16 @ 21:25:54

Svar: Nej jag har inte så mycket finnar, och tycker inte jag har dålig hy. Men som alla andra kan jag få finnar ibland. Jag använder rätt mycket krämer och salvor, för jag är torr på vissa områden i ansiktet. Jag använder en rengörande ansiktsmask som också förminskar porer och acne som kommer ifrån Stockholms gruppen. Den är inte så dyr men väldigt bra! Och så använder jag en dag och natt kräm från bodyshop som gör att hyn ser piggare och renare ut. Och så har jag en sminkborttagning med 3 steg som också kommer från Bodyshop. Jag tror inte du är så intresserad om vad jag använder för salvor för min torra hy så jag skriver inte det ;) hoppas du fick ett bra svar!

Kommentarer
Postat av: mathilda !

Det låter dyrt, hahha.

2009-06-17 @ 08:01:52
URL: http://jaanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej

2009-06-17 @ 12:19:43
Postat av: Anonym

vad heter dag och natt krämen då? skriv alla namn på de du använder

2009-06-17 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0