jag har allt bra fantasi

Jag messa med Ville nyss, det löd såhär:

Ville: hahahaha, vet du vad som hände nyss? :)<3
Paula: Nej :D<3
Paula: Eller jo, ett rymdskepp störtade utanför ditt fönster, du gick ut för att kolla om alla var okej och vadfan som hände och då visade det sig att rymdvarelserna var dina fiender. Du försökte fly men hann inte innan en av rymdisarna träffade dig med sin livsfarliga rymdstråle och i nästa sekund var du borta.. När du vaknade befann du dig på deras skepp i någon slags glasbur, och sen börja du garva för alltihop var så komiskt enligt dig. Och sen messa du mig =)

Hum... undrar om jag är riktigt normal trots allt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, seriöst jag trodde jag skulle dö av garv när jag läste det, (ja har en speciell typ av humor:o)



<3

2009-06-16 @ 15:29:20
Postat av: ville

HAHA, seriöst jag trodde jag skulle dö av garv när jag läste det, (ja har en speciell typ av humor:o)



<3

2009-06-16 @ 15:29:43
Postat av: Anonym

har du mkt finnar och dålig hy? eller inte? vad har du för krämer?

2009-06-16 @ 21:25:54
Postat av: Paula

nejnejnej. jag har nog den bästa hyn i stockholm asså, vill inte skryta men den är riktigt len, som en snäcka. woam där blev du chockad va? zokasawah, yeäh

2009-06-24 @ 20:55:31
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0