Såhär ser en intervju ut med mig om 1 år

Tjena snygging! Får jag ställa ett par frågor?
- Kör på bara!
Vad heter du?
- Paula heter jag
Snyggt namn!
Man tackar!
Hur länge har du bloggat? Jag måste säga att jag beundrar din blogg väldigt mycket!
- Kul att höra! Hm.. Jag har bloggat i totalt 2 år men det var på min gamla blogg. På paulakahn.blogg.se har jag bloggat i 1 och ett halvt år nu ungefär.
Aha okej! Hur länge tror du att du fortsätter blogga?
- Förhoppningsvis i ett par år till, mitt mål är att hamna etta på blogg.se. Och jag ligger ju nära. Men blogga är bara ett sätt att käna extra cash på.
Bloggar du bara för pengarna?
- Nej absolut inte! Jag älskar att få skriva om mina dagar och om mina åsikter och sådant, och alla gulliga läsare. Men självklart finns det ju dem som är avundsjuka och försöker få mig illa till mods, det är bara slöseri med tid, för dem kommer ju såklart aldrig att lyckas..
Det är bra inställning! Nu till frågan som många bett mig ställa, läser du alla dina komentarer du får?
- Ja det är klart jag gör! Oavsett hur många de är. Jag läser dom och raderar vissa.
Är det fritt fram med att komentera på din blogg eller måste du godkänna komentaren först?
- Det är fritt fram, jag låter dem komentera vad dom vill men om det t.ex. innehåller spam eller någon sorts trakassering så raderar jag komentaren omedelbart.
Jasså, det är ju rätt smart. På dom flesta bloggarna brukar dem ju godkänna komentaren innan den publiceras.
- Jo det är sant. Men inte på min!
Vart får du din insperation till att blogga? Vissa brukar ju läsa andras bloggar och få insperation därifrån eller läsa i tidningar etc. 
- Ibland när jag läser t.ex. http://kenzas.se/ får jag insperation ifrån hennes blogg. Men också från att ligga och ta det lugnt, då tänker jag oftast på olika saker som vad jag ska hitta på i helgen och om jag ska köpa "den där tröjan" och sådana saker. Och då skriver jag ner det på bloggen och låter läsarna hjälpa mig lite på traven. Och på kvällarna när jag gått och lagt mig brukar jag lyssna på musik och samtidigt få ideér om vad jag ska skriva på bloggen, och då tar jag upp mobilen och antecknar det till dagen efter då jag bloggar om det.
Okej, intressant! Det var ju lite smart att anteckna det så man inte glömmer bort det.
- Haha, jo.
Vem är det som gör din desgin till din blogg? Är de någon speciell eller olika, eller gör du den själv kanske?
- Tyvärr är jag inte särskilt smidig när det gäller att göra snygga designer utan jag låter proffs göra det åt mig..
Okej! Nu till lite frågor om ditt privatliv.. Om det är okej?
- Jara!
Det brukar ju vara så att man delar på livet i bloggen och livet utanför.
- Ja faktiskt.
Tränar du någonting?
- Ja, jag spelar handboll och löptränar en del.
Jasså?
- Haha jo, det kan man inte tro va?
Hahaha, jora. Men du har alltid verkat mer som den "tjejiga typen", handboll är ju en tuff sport.
- Ja det är sant, men jag är inte riktigt likadan i bloggen som i verkligheten.. haha.
Få känna om du har några biceps då?
*
Oj! Dom var inte små, det här tror man inte om dig. Superwomen! Haha.
- Hahaha!
Jag skojar bara! Är du i ett förhållande just nu?
- Inte just nu nej. Men jag var.
Jaha, varför funkade inte det?

* hemligt *

Ojdå, det var ju tråkigt..
- Ja, men det är skönt att vara singel! Jag tycker att man ska vara det till sommarn! Förutom dom som är riktigt stabila och kära, men man ska ju kunna ha sina sommarflörtar!
Ja men visst är det så!
- Mm
Hur många sms tror du att du får i månaden?
- Oj, det är nog många.. Några tusen skulle jag tro.
Det var inte lite! Haha
Vilka 3 personer smsar du mest med?
- Just nu tror jag det är Danne, Ville och Issa.
Vad är du mest stolt över hos dig själv?
-
Var ska jag börja? Haha, jag skoja bara. Det skulle bli min längd.
Har du några fobier?
- Ja, jag har fobi mot maskar och mörker.
Jaha, ja maskar är hur äckligt som helst.
- ja
Vilken typ av killar faller du för?
- Långa och starka, antingen brun eller blåögda. Och charmiga ska dom va! Och ha ett stort sinne för humor.
Tre saker du skulle ta med till en öde ö?
- Oj vad svårt.. Det blir min mobil, en bärbar data som batteriet aldrig tar slut på (?) haha, och min lillebror.
Intressant! Varför din lillebror?
- För att han alltid får mig på bra humör.
Tack för du tog din tid! Nu ska jag kila vidare.
- Det var så lite så!
Hej!
- Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

öh okej? omogen.

2009-06-29 @ 16:05:22
Postat av: Paula

nej inte alls, du är omogen som inte ens vågar stå för din åsikt och komenterar anonymt ;)

2009-06-29 @ 16:24:33
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0