inget liv alls? JOHO

Imorgon lovar jag att skriva om min dag, var på grönan och NRJ in the park =) skitnice! Sålänge får ni ett gammalt test som bara dom som inte har nåra liv lägger ut, däribland jag.

TEST. (glöm inte att jag har lösnaglar vilket gör detta extra svårt)

skriv ditt namn med lillfingret: paula
skriv ditt namn med armbågen: paula
skriv ditt namn med pannan: 0pwquopw
skriv ditt namn med hälen: ps8ipöa
skriv ditt namn med örat:  oASLA
skriv ditt namn med munnen: paula
skriv ditt namn med tungan: paula
skriv ditt namn med näsan: pauolq

Grym jag är, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome assåååhe!:O

2009-06-12 @ 19:05:16
Postat av: Elin Jurdelius

Ville bara ställa lite frågor om det är okej,

1. Har du någon förebild?

2. Vart klipper du dig? Du har väldigt fint hår =) 3. Har du hårförlängningar?

4. Är du singel?

5. Är du nöjd med ditt utseende, finns det något du vill ändra på? Snällt om du svara, är lite nyfiken =)

2009-06-12 @ 19:09:45
Postat av: Paula

självklart ;)

2009-06-13 @ 09:20:39
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0