buää

Du blir det bara ett snabbt inlägg nu på morgonen. Jag var tvungen att gå upp såhär tidigt eftersom jag har en handbolls cup som ska spelas idag. och matcherna är inte klara förän vid 5, och efter det ska jag och vickan träffa tobbe & niklas. Jag vet inte vad vi ska göra men vi kommer väl på nåt =) .
Nu ska jag fortsätta med att försöka borsta ur mina tovor ur mitt hår, det ser hemskt ut :O jag har tvättat det dagligen och gjort typ allt för att försöka få bort dom men det är omöjligt :O och som alla nog vet plattar jag ju håret varje dag och nu när jag inte får bort mina tovor ur håret måste jag platta dom som dom är och det sliter som satan på håret. Ska köpa en ny inpackning idag som förhoppningsvis hjälper.
menmen.. Puss iaf .

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas de går bra på era matcher, ska också spela den :D

2009-02-28 @ 21:36:51
Postat av: Hanna

är du målvakt i Tyrold? (:

2009-03-01 @ 16:42:00
Postat av: paula

jajamensan

2009-03-02 @ 15:20:19
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0