lookie

Ditt efternamn slutar på son - Nej ahn
Du känner någon som har samma förnamn som du - ja
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du - nej, men jag vet vem Oliver Kahn är, men tyvär känner jag honom inte
I din familj är ni 2 barn - nej, 3
Du bor i villa  - nej men jag gjorde
Du bor i en tätort - ja
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla - mamma är
Dina föräldrar har gift sig - ja men det var länge sen, nu är dom skilda
Din mamma är yngre än din pappa - jaaa
Din familj har en Volvo - nej, vi kör lyxbilar ^^
Din familj har en silvergrå eller röd bil - jo en av bilarna är silvergrå
Du har tillgång till Internet hemma - ja
Du har egen mobiltelefon - ja
Du har ett eget rum - jaa
Du har varit på skärgården - men jaa
Du har varit utomlands minst 2 gånger - ja
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna - ja det har jag
Du har varit i Grekland - nej
Du har varit på Öland minst 2 gånger - yes
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger - nej aldrig
Din familj har en husvagn - nej fyfan
Ingen av dina föräldrar röker - jo farsan röker som bara den
Din pappa är lite lätt överviktig - ja, men inte lite lätt
Du idrottar flera dagar i veckan - ja
Du har husdjur - japp
Du får månadspeng - nope
De flesta i din familj är blåögda - nej, det är bara jag typ
Du äter McDonalds - yea
Du följer Melodifestivalen ibland - haha nej
Du gillar att äta jordgubbar och plocka äpplen - ja det är gott (:
Du är naturligt blond - nej
Du var blond när du var liten - ja
Du får lätt fräknar på sommaren - nej fakiskt inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0