Adam

Kolla vad jag hittade, en supersöt frågesak om din pojk eller flickvän.. here you go!


Du och din pojkvän!
 
Vad heter ni? Paula & Adam
Hur träffades ni?  På en handbolls cup som hette mix-cupen där både killar och tjejer skulle vara med och då började vi snacka litegrand tror jag.
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 månad snart
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop?  Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? haha nej
Isåfall, vem kör bäst? ingen har som sagt körkort och kommer nog inte ta på ett par år men eftersom jag har testat med min pappa mååste adam vara bättre.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, hemma hos mig
Vem sa "Jag älskar dig" först?  adam
Vem är äldst? adam
Vilka stjärntecken är ni? båda är kräftor
Vem fyller först på året? Jag, 3 dagar innan honom
Håller ni i handen på stan? Klart vi gör!
Vem är längst?  Adde
Vem sjunger bäst? jag.. tror jag. hah
Var nån av er oskuld när ni träffades? ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi var inte direkt jätte bra kompisar men kände varandra gjorde vi
Vad har ni gemensamt? att båda spelar handboll och båda är rätt långa, haha.. men det är bra att vara olika också!
Blev du kär i första ögonkastet: Kanske inte första
Har ni någon speciell låt? nej
Har ni några "fri kort"? Vad är det för fjolligt?
Har ni stora framtidsplaner? vi tar mest dagarna som dom kommer
Har ni gråtit i varandras armar? nej faktiskt inte än
Har ni varit utomlands tillammans? nej, om inte Göteborg räknas ^^ haha fast där var vi ändå inte med varandra riktigt, de var en handbolls cup som båda spelade
Vilket är ert bästa minne? hitintills är det nog när vi myste hemma hos mig framför en skräckfilm
Vem lagar bäst mat? ingen aning
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Tar det lugnt, snackar och myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej båda bodde och bor fortfarande i Tyresö. Men jag ska även flytta till Haninge om ett par månader.
Blir du lätt svartsjuk? Nej, orkar inte vara det.
Brukar ni bråka? Nej inte direkt
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? hans hjärta
Brukar nån av er prata i sömnen? jag vet att jag pratar i sömnen i alla fall


Kommentarer
Postat av: hhah :D

Hahaha sköön paula xD <333

2009-02-24 @ 21:14:47
Postat av: mamma

Mhhhh, jasså????? Tur att jag kollar din blogg.

2009-02-26 @ 12:43:01
Postat av: Paula

hahaha vadåra?

2009-02-26 @ 21:31:01
Postat av: mamma

nej men tänkte bara lite...!!!!

2009-10-27 @ 16:32:37
Postat av: ...

Ehh.. Tittar din mamma på din blogg?



///...

2010-03-17 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0