Godmorgon

Thevoice igår var sjukt nice =) ända tills det börja regna -.- då försökte vi tränga oss in på McDonalds men det var i stort sätt omöjligt, för det var väl vad alla andra hade i tanke också. Så vi gick till donken vid plattan ist där det inte var lika mycket folk fast ändå rätt fullt. Så käka vi och sen drog vi hem efter ett tag. Jag hörde att nåra hade fått typ tårgas på sig? Fattar inte riktigt men dom var tvungna att åka hem :o nån som kan berätta vad som hände exakt? Aja, Lazee och massa uppträdde ju och dom var fett bra! Ända tills nåra äckliga turkar började dansa med oss, då drog vi. Men den ena turken ville ha mitt nummer och då gav jag han dissarlinjen numret, moahaha. Undra vad han gjorde när han ringde dit! Men han kan ju inte vara så svår att hitta om jag ändrar mig och vill träffa han igen, han sa ju att han hette Mohammed och bodde i Norsborg. HAHA -.-
Just nu har jag precis vaknat, är sjukt trött.. Idag tänkte jag bara åka till tyresö c och köpa ansiktsmask och frukt så ska jag mysa hela dan och kolla på film (: nån som vill va med? Ring isf.


Kommentarer
Postat av: Christopher

vad jag har hört så var det någon jävla idiot som kastade in en tårgas fakla och vi stod inte långt där ifrån och det gjorde typ tok ont i ögonen det bara spruta tårar och det gjorde ont att andas in det:(<333333333333

2009-08-16 @ 15:03:30
Postat av: ISSA

Hahaha, de e bara att söka på hitta.se "mohammed i norsborg" HAHAHA!

2009-08-16 @ 19:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0