All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories.

Cha bloggen! Ledsen för dålig upptadering men har inte vart inne på datan så mycket. Igår gjorde jag inget särskilt, var med Andre på dagen och sen hade jag myskväll hemma med lite filmer. Idag ska jag träffa Tommy och jag vet inte vad vi ska göra än. Jag tror jag håller på att bli förskyld, har hosta och ont i halsen, och så kliar det som f*an. Det är sjukt irreterande.. Hoppas jag får tillbaka min mobil snart, jag klarar inte av den här telen jag har nu. Det är en nokia touch och jag fattar inte nokia mobiler :O vet ni? Jag har blivigt beroende av ett spel på facebook, Tower blocks! Haha, jag spelar det 24. värsta geeken -.- btw, (gud vad jag byter samtalsämne fort?)men det är iaf sjukt kul, bara att jag får damp varje gång jag förlorar.. thaha. Typiskt mig, jag är helt lugn men helt plötsligt kan jag få värsta utbrottet. Antingen börjarjag gråta eller så blir jag sjukt arg på allt & alla! Shit, nu låter det som jag måste söka hjälp. Det kanske jag behöver? Aja, nu ska jag fortsätta spela och lyssna på min favorit låt =) SJUKT MÅNGA PUSSAR.
Your own,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0