SVAR FRÅN FRÅGESTUND del. 2

Fråga: Hur många använder du när du... ja du vet?
Svar: Alla 10 plus några tår. nej men omogen fråga.

Fråga: Vad har du för tröjstorlek på Gina?
Svar: Det beror på vad det är för slags tröjor, vissa vill man ju att dom ska sitta lite tajtare och vissa lite slappare. Men oftast xs eller s, det tror jag dom flesta har. Ginatricot brukar ha rätt stora storlekar.

Fråga: Tränar du mkt?
Svar: Haha.. jag tränar ju handboll och det blir rätt mycket, och i sommar har jag haft sommarträning som vi måste göra i mitt lag som jag vart liite dålig med (: höhö. Men i stort sätt ja.

Fråga: Varför noppar du dina ögonbryn så fullt? jag är ärlig nu och du sa att man fick fråga va som helst
Svar: Därför jag tycker det är snyggt med fula ögonbryn ;) varför skriver du inte vem du är? :)

Fråga: Vilka bloggar läser du?(länka) Är detta din första blogg? PUSS!
Svar: Jag läser ganska många bloggar! Oftast dessies, paulinas, amirs, kissies, kenzas och dom där. Men nu är ju desiree avstängd. tycker det är synd för det är kul att läsa hennes blogg :) jag säger inte att jag gillar henne nu men..
Men jag läser också andra småbloggar som mina vänners. Visst kan jag länka dom om du vill.
Det här är min tredje blogg =) puss på dig med

Fråga: Är du fortfarande tillsammans med Adam?
Svar: Nej

Fråga: Hur många unika besökare har du dagligen?
Svar: Haha inte så många.. Jag har ju ingen känd blogg precis. Men det varierar varje dag faktiskt. Har haft flera nu på sista tiden. Igår hade jag 289 unika besökare. Men som sagt inte många, kan lägga upp en bild på min statistik senare.

Fråga: Hej fin blogg! Ska vi följa varandra på blogglovin?
Svar: Tack! Visst, din blogg verkar intressant så why not ;)

Fråga: Hur sminkar du dej?
Svar: Med puder rouge och mascara. Ibland foundation. Kan göra ett inlägg om det :)

Fråga: och hur fixar du ditt hår?
Svar: Jag börjar alltid med att börsta igenom det noggrant eftersom det sliter jättemycket om man plattar håret när det är tovigt. Sen plattar jag det, noggrant. Det tar mellan 30-35 min att platta det spikrakt, för mig iaf. Sen brukar jag sätta lite mousse på händerna och göra lite volym i håret :)

Fråga: Äter du mkt godis, för du är jättesmal, tränar du eller vrf är du så smal?
Svar: Haha nu kommer det fram.. Jag äter faktiskt jättemycket godis. för mycket ibland, höhö. Jag är inte smalare än andra :o vet inte vad du fått det ifrån. Jag tränar handboll ganska mycket. Haha lägg av, jag är inte alls smal ;o

Fråga: hur fixar du ditt hår och smink? hur håller du dej så smal? äter du mkt?
Svar: Läs på svaren över :) jag gör inte särskilt, är inte speciellt smal :p ibland kan jag äta som en häst men oftast normala portioner :)

Fråga: *reklam*
Svar: Gäsp..

Fråga: Hur lång är du?
Svar: 174 cm

Fråga: Är du oskuld? :)
Svar: *hemligt*

Fråga: Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Det kan jag inte säga att jag är.. Det händer. Sen har ju alla sina dåliga dagar också.

Fråga: Vad hände mellan dig och adde?
Svar: Han var otrogen.

Fråga: hej , eh ... vad är ditt favvo plagg , eller favo outfit ? Tjänar du pengar på din blogg ? kommer du sakna gamla klassen ? hah kom inte p nåt mer .
Svar: Mitt favvoplagg är faktiskt min rosa mjukisdräkt. Visst, snygg är den ju inte men den är så mysig att ha på sköna hemmakvällar. Nej det gör jag inte, har inte tillräckligt med besökare än :) Ja det är klart jag kommer.

Fråga: varför tror du att du e någon du inte e??????????? varför e du ihop med playern adde?????????
Svar: Oj.. Här räckte det inte med ett ynka frågetecken. Jag tror inte jag är någon, har inte tänkt på det faktiskt. Tack att du drog upp det, nu har jag något att fundera över. Jag är mig själv helt enkelt. Jag är inte tsm med Adde.

Fråga: Är du nöjd med din längd? Vem tog din oskuld?
Svar: Mjo.. Det kan vara rätt tufft att vara lång men det är ganska skönt ibland :) ojoj, vem har sagt att jag inte är oskuld? :)

Fråga: ungefär hur många besökare har du varje dag?? vrf blev du målvakt i handbollen?? vad spelade du för possion inann du blev målvakt??
Svar: Jag vet inte, det är olika varje dag. Därför jag stog som målvakt en match när vår målvakt hade skadat sig och ingen ville ställa upp, och då märkte man att jag var duktig :) jag var linje.

Fråga: Vad hände mellan dig och Adde? Vad har han gjort? Puss
Svar: Han hade vart otrogen flera gånger, kom det fram. Sen i efterhand har han kallat mig för massa saker. Han är en idiot helt enkelt och jag är glad att jag insåg det. Pusspuss!

Fråga: Kommer du och adde bli tsm igen som vanligt eller är det verkligen slut nu? <3
Svar: Nej, aldrig i livet. Den här gången menar jag det verkligen. Aldrig att jag kommer förlåta honom.

Fråga: Vem har du känslor för sista frågan baby:D<333333
Svar: Det tänker jag tyvärr inte skriva i bloggen :)

Fråga: Hur länge har du sparat ditt hår?
Svar: Sparat och sparat.. Jag kallar det mer nog för "vägrat gått till frisören dom sista 12 månaderna för att dom dumma jävlarna alltid klipper för långt"

Fråga: Har du några syskon? Hur många/gamla?
Svar: Jag har 2 syskon, en lillebror som är snart 5 och en storesyster som snart är 17.

Fråga: Varför leker du wb stor bloggare!?
Svar: Varför leker du tuff när du inte vågar lägga ut ditt namn och stå för din åsikt? ;)
nej men ärligt, jag leker ingenting. Lite underligt.. Varför tror du det? :)


Sådär! Nu är alla frågor besvarade och jag hoppas ni fick bra svar! Tack för alla frågor, Keep reading!


Kommentarer
Postat av: christopher

varför???:D<333333

2009-08-14 @ 23:32:45
Postat av: christoher

varför inte på bloggen???:P<333333333333

2009-08-14 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0