patetisk...

Tju sötnos, idag hade jag upprop i nyboda och så snacka min nya mentor lite och sen fick vi dra hem. Jag gick hem till Amanda och vi chilla typ hos henne och efter ett tag åkte hon på träning och jag hem. förresten, om nån ser att jag skrivigt något konstigt till er på playahead är det inte säkert att det är jag, mitt ex Adde är nämligen väldigt omogen och loggar in på min pa då & då och skriver massa skit till folk som tror att det är jag som skriver, om du läser det här nu ber jag dig att växa upp och lämna mig ifred. Jag vet att du bara söker efter min uppmärksamhet men på ett sjukt omoget sätt. Glöm inte att det var du som var otrogen och sabbade det mellan oss, jag har inte gjort dig ett skit. Och ändå ska du fortsätta bråka när jag inte vill ha med dig att görar? Hur gammal är du egentligen, 5? Förstår inte ditt problem. 
PUSS PÅ NOSEN!


Kommentarer
Postat av: .

haha tönt adde!

fin blogg, kram

2009-08-21 @ 22:46:48
Postat av: Anonym

är du 97a ?:O

2009-08-22 @ 14:22:55
Postat av: Anonym

byt lösenord då :)?

2009-08-23 @ 10:21:10
Postat av: Anonym

hatar adde den äckliga playern. många av dom jag känner har blivit playade av han ,

2009-08-24 @ 19:15:17
Postat av: Anonym

ADDE ÄR FAN GAY ! usch

2009-08-28 @ 08:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0