bloggpaus

                              

SVAR: Nej jag har inte slutat blogga, jag har bara tagit en paus från bloggandet ett tag. Ledsen att jag missat att säga det. Men få inte panik nu, jag börjar snart igen! Men nu när jag ändå håller på o skriver kan ni ju gott få veta lite saker som har hänt under den här tiden jag inte bloggat!

 jag har fyllt år

  jag har färgat håret

  jag har fått maaassa pengar, mwaha

  jag har slått mitt rekord i att må dåligt under "lingonveckan"

  jag har köpt massor av nya kläder! Som ni ska få se senare

  jag har blivigt superkär

  och en "hemlig" grej till, som är för hemlig för att skrivas här!


Kommentarer
Postat av: becka :)

paula .... du får berätta det ''för'' hemliga ! (a)

2009-08-10 @ 22:32:05
Postat av: Paula

Haha inte här i bloggen, skriv privat isf :)

2009-08-10 @ 22:41:20
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har blivigt superkär????? i vem

2009-08-11 @ 11:10:04
Postat av: Paula

Adam

2009-08-11 @ 13:38:37
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0