090831

Hello sweethearts! Jag vet inte om det bara är jag som har det här problemet men ni vet när man skriver inlägg på blogg.se, då kan man ju ändra texten genom att göra den kursiv eller fet. MEN DET FUNKAR JU INTE NU! Allt är typ borta? Eller är det bara min data som är fucked up? Och man kan inte lägga in bilder heller -.- typ bara om man kopierar. Idag har jag inte vart i skolan, är sjuk. Jag har typ fått halsfluss. Sjukt jobbigt, jag hostar 24/7 och så gör det ont som f*n i halsen.. Jag logga bara in på datan lite snabbt nu för att skriva ett snabbt inlägg. Idag åker jag till mamma och kommer som vanligt inte uppdatera lika mycket då. ÅH jag blir så irreterad på den här hostan! Hoppas jag blir frisk snart.. för jag vill verkligen till skolan! Jag pallar inte missa massa så jag hamnar efter.. Nu ska jag i alla fall ner och snorta lite alvedon, skämt o sido =) Massa pussar! / PaulaKahn

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Det är bra med mig me :D



Vad ska du göra idag då? :)

2009-08-31 @ 16:47:48
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

den dära bloggen som hackar dt är folk som är anonyma och :)

2009-08-31 @ 19:25:50
Postat av: Patrik Lindqvist

Åhh..tycker synd om dig sötnos :(

men det blir väl bättre snart ska du se :)<3

2009-08-31 @ 19:44:44
Postat av: Linn

Fin blogg. :)

2009-09-05 @ 21:48:56
URL: http://soderomsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0