090827

Hey babes!
Idag när jag vaknade mådde jag sjukt illa, så jag skippa att gå till skolan idag. Astråkigt, för alla idrottsklasser skulle ha brännboll turnering, haha. Det är ju fett kul? =) jag ska gå och lägga mig igen, det känns som jag ska kräkas :s hoppas jag blir bättre imorgon.. Min mobil är på lagning nu, så vet inte hur länge jag kommer vara utan den, men jag har en annan tele just nu fast jag har fortfarande mitt vanliga nummer så ni kan messa mig, men mina kontakter är borta så du får smsa vem du är. Och eftersom jag har en annan mobil nu så betyder det att jag inte kan ladda upp nya bilder för sladden jag använder är ju från ericsson. Ska försöka göra det bästa av situationen :) pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0