Nämen tja

God eftermiddag alla läsare, inte för jag tror att jag har nåra vid det här laget men whatever det får mig att känna mig bättre o skriva så. Jag har inte bloggat på ett tag, ni kanske är trötta på att höra "nu börjar jag blogga igen!" & "nu tar jag en paus från bloggandet". Det skulle iaf jag vart om jag var ni eftersom det är mest det jag skriver i mina inlägg om man bäddrar neråt. Nu är det en del som faktiskt har bett mig att börja blogga igen, vilket peppar mig lite, det är ju rätt kul. Men det känns som ni har missat så mycket nu när jag inte bloggat på så länge. Så jag tänkte göra en snabblista över lite saker som har hänt under tiden jag slutat blogga! Men det tar jag i nästa inlägg.
Just nu är jag sjuk, var nyss på sjukhuset och tog en massa stickprov osv, sjukt obehagligt om man frågar mig! ont gör det också :( inatt sov jag 15 timmar men är fortfarande trött, orkar knappt sitta vid datan men orkar inte heller gå och lägga mig nu när jag väl sitter här. Så varför inte passa på att börja blogga igen? tänkte jag. Hehe. Men om jag nu ska börja igen måste jag skaffa ny design, skäms över den jag har nu asså. värsta fjorrebilderna :p så om det finns nån därute, men bra erfarenhet av att göra snygga bloggdesignar, skriv en liten söt komentar i det här inlägget eller skriv ett mail till [email protected] :) men nu tänkte jag inte skriva så mycket mer i det här inlägget, vet hur tråkigt det är att läsa en massa text, själv hatar jag att läsa långa texter och slår vad om att många andra därute tycker samma sak. puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

krya på dig!

Kram. ♥

2010-09-01 @ 16:02:34
URL: http://baratildu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0