Nu börjar jag blogga igen, för 949592834 gången (?)

Nu börjar jag blogga igen. Saknar att skriva faktiskt. Nu nånting till alla er som säger att jag leker nånting och tycker jag ska skaffa mig ett liv, allt jag gör är att skratta. Tror ni seriöst själva att jag ska ta åt mig av något nåra personer som inte ens vågar skriva sina namn och inte har nåt bättre för sig än att försöka få mig att tycka illa om mig själv, (för att dom har så pass dåligt självförtroende att dom sjunker så lågt att komentera något sånt på min blogg säger?) Hm.. skulle inte tro det. Jag kan verkligen leva mig in i situationen, jag vet ju inte vilka det är som komenterar men dom säger att jag ska skaffa mig ett liv, då undrar jag vem som egentligen ska det, om ni väljer att slösa er tid på att komentera min blogg som jag knappt använder för att ni vill att jag ska få dåligt självförtroende för att ni innerst inne vet att jag är så mycket bättre än er och att allting egentligen handlar om avundsjuka, då är det ni som inte har något liv.






Kommentarer
Postat av: Lina

Fett fin blogg ;)<3

2010-05-01 @ 22:46:18
URL: http://linadenfiina.blogg.se/
Postat av: Paula

Tack :) Kram

2010-05-02 @ 17:48:09
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Issa

sant :)

2010-05-02 @ 18:53:53
Postat av: Issa

sant :)

2010-05-02 @ 18:53:53
Postat av: Anonym

BÖRJA BLOGGA DÅ?!!??!

2010-07-06 @ 10:30:31
Postat av: melinda

damn vilken fin ögonfärg(a)

2010-09-06 @ 22:24:19
URL: http://tveekaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0