GODMORGON!

Kan man verkligen säga idag!, kolla på vädret liksom! Solen skiner som bara den och här i Vendelsö ser jag inte ett enda moln på himlen, gick nyss ut på balkongen i bara nattlinne och det kändes helt ärligt som sommar om man inte tänkte på snön då, ingenting skulle kunna va bättre! eller jo, om jag inte vart sjuk!!!!!!! är så jävla lack asså, varför ska just jag alltid bli sjuk, minst två gången i månaden i alla fall, det är så sjukt irreterande. Vill inget hellre än att gå ut, det ser så himla skönt och somrigt ut från mitt fönster.. Sitter och lyssnar på Sterelove och det känns verkligen som sommar! Min största önskan är att den här dumma snön ska smälta! Jag vill kunna åka till flaten och alby och sola, och kunna gå i shorts och tshirt på kvällen. Har så himla mycket minnen i mitt huvud just nu, från sommaren 2008. Den var fan grym! Aja, nu ska jag fortsätta äta frukost och försöka bli frisk.
Kiss and hugs ♥



Kommentarer
Postat av: julia/sis

jag älskar dig paula kahn!

2010-03-10 @ 21:59:11
Postat av: Julia

Paula, blogga mer din tönt! <3

2010-03-28 @ 17:05:35
URL: http://bauumfelder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din äckliga fitta kan du skaffa dig ett liv!!! Din reeeeeeeeeetard !fuck you! skaffa dig killar i din egen ålder SLAMPA!!!!

2010-04-08 @ 00:34:21
Postat av: wtf

eller hur skaffa dej ett liv din jävla fitta gå och dö reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetard

2010-04-20 @ 15:59:04
Postat av: jonathan

ni kallar folk för fitta när ni inte ens vågar säga vad ni heter.



måste man vara ihop med folk i sin egen ålder eller.

2010-04-26 @ 17:03:52
Postat av: O L I V I A & T O V E

Fin blogg! :)

2010-04-28 @ 15:44:27
URL: http://bloggbitches.blogg.se/
Postat av: Paula

hahaha.. vågar ni inte ens stå för era åsikter och säga vad ni heter era töntar?

2010-05-01 @ 18:49:57
Postat av: Larissa Oikari

Intresserad av en ny bloggdesign? http://oikari.webblogg.se/category/bestalla-en-design.html

2010-05-01 @ 19:13:26
URL: http://oikari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0