3 Januari

Godmorron bloggen! Snart ska jag åka till Jönköping för att spela handbollcup, jag kommer hem på tisdag igen! det kommr bli askul :) nu är det så att jag är med i veckans blogg på http://taxii.blogg.se/ . Glöm inte att rösta på mig, jag är nummer 10 :) man kan rösta på en blogg varje vecka så rösta på mig om ni är söta, massor med pussar till dem som röstar ♥ Ciao
                                                                                       


puss på er, hoppas ni får det super medans jag är borta!


Kommentarer
Postat av: dennis

jag känner ju inte dig men vill ha sex med dig sötizz!!!!

e du singel?! ja e!

ja vill hångla me ddig din söta jävel!

hångel från dennis

2010-01-16 @ 11:12:43
Postat av: Dom tuffa brudarna !

tja Pullan !!!! va e de för fel på dig ?!

2010-02-05 @ 16:14:03
Postat av: PAULA

Nej men hejsan! Hm, rätt mycket trorjag. ingen är ju perfekt :) vilka är det som inte vågar säga vilka som skriver? älskar såna som vågar vara kaxiga framför skärmen men inte säger ett skit irl. ceep going suckers.

2010-02-07 @ 15:21:14
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0