Godmorgon gottfolk.

Sovit gott? Det har jag :) Idag har vi studiedag, och för första gången ser jag inte fram emot den här dagen. Ska plugga -.- eller klart jag gör förresten, jag ska ju äntligen få träffa min bebis! vi får nämligen inte umgås på en månad, (har gått 1,5 vecka nu), av anledningar jag inte tänker skriva här. Men idag måste vi träffas för att arbeta om Thailand, alla hade redovisningar på Asiatländer igår, men då var ju både jag och Julia sjuka. Och vi är typ långt ifrån klara så vi ska jobba med det idag :) duktigt va? Som tur är fick vi bästa landet! thailand! Så jävla nice, vår redovisning kommer slå allas ;) i hope.. Nu måste jag i alla fall dra, ska ta 824an om 10 min, shit! Är inte ens klar.. Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0