I will be back

Cha bloggen!
Håll med om att det var ett tag sen sist, jag har nämligen såkallad bloggpaus. Men oroa er inte, jag börjar igen så fort jag fått tillbaka min gamla mobil då jag kan lägga upp nya fräscha bilder! Det är ju lite trist att blogga utan bilder? Tycker i alla fall jag, så jag tog en paus. Men självklart saknar jag bloggen, älskar att få skriva av mig om allt som händer i mitt liv och få höra era åsikter. Dåliga som bra. Men egentligen skriver jag mest för mig själv, jag bryr mig inte så mycket om alla komentarer och dom som läser bloggen. Visst är det jättekul med folk som kommer med posetiva komentarer och tycker bloggen är bra, men det är ju själva skrivandet jag gillar mest :). Nu kanske ni vill höra lite nytt som hänt mig, det har hänt en del på bara 1 månad! Jag har haft mina bra & mindre bra stunder. I skolan är allt okej, har tydligen fått en del klagomål på att jag pratar för mycket på lektionerna -.- menmen, det ingår väl i skolarbetet? Tycker jag. Hemma är det lite si sådär, ska flytta till mamma idag.. Men det är inget jag har lust att prata om här faktiskt ;) är på för bra humör för det right now. Checkade kissies blogg nyligen, har ni sett hennes läppar? ;o eeeuuuw. Hur kan en människa på fullt allvar tycka det är snyggt? En anka ser ju bättre ut än henne -.- btw får jag bara massa virus som gör att mitt internet slutar fungera när jag är inne på hennes sida. Sjukt irreterande! Menmen :) Idag ska jag spela två handbolls matcher i Nyboda hallen, den första börjar 5 nånting, kom gärna och titta ;) nu ska jag äta frukost och sen stäääda! Huh, mitt rum ser INTE OK ut just nu! Men jag lovar att jag ska börja blogga snart igen, ni får stå ut lite till!
Såhär ser jag ut, för alla er som redan glömt bort mig :'(

MASSA PUSSAR! Eran,



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej.. Jag älskar din blogg... Den e rolig o cool o så där lagom... Inte för mycke om nåt o inte för lite.. Jag läser din blogg regelbundet o jag tycker att du ska ta åt dig det här för det e få bloggar som e så bra som din!! Hoppas att du blev lite glad av det här... Vi hörs!! Puss o Kraam<333

2009-10-11 @ 18:37:26
Postat av: Anonym

aa sluta inte blogga :(

2009-10-12 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0