buäh

 FÖÖRLÅT! FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!

Jag vet, jag är en hemsk människa! Men jag har inte hunnit blogga på jättelänge nu! Ni måste förlåta mig babes, men jag har haft, bokstavligen, FULLT UPP hela tiden, och jag har inte haft nån data som jag har kunnat blogga på den senaste veckan heller! Jag har ju flytttat till vendelsö som ni redan vet och jag har vart så upptagen med att packa upp grejor och fixa och hjälpa till hemma att jag bara inte haft tid.
Och det jobbiga är att det har händ så jävla mycket när jag inte ar bloggat, på den där handbollscupen jag var på hände det skitmycket saker! Och det var jättekul där som jag sa att det skulle va, faktiskt ännu roligare än vad jag trodde. men jag lovar att jag ska upptadera så mycket det går nu och försöka komma ihåg allting som hänt!  Men ni får vara tålmodiga för jag kommer inte ha tillgång till en data tills på måndag! Då lovar jag att skriva varje dag!

Förlåt än en gång, I love u all!

Kommentarer
Postat av: Saru K

hihi jag förlåter dig, skönt att du börjar blogga nu igen dåh =)

2009-05-30 @ 13:58:55
Postat av: Issa

haha ja du är en sån hemsk människa paula.. :O

2009-06-01 @ 17:11:43
Postat av: paula

jag vet :'(

2009-06-02 @ 15:04:36
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0