Godmorgon på er!

Nu är det bara två dagar kvar! Två dagar, sen är det inget plugg på över 2 månader! Så jävla sköönt! SOMMARLOV, gud vad jag har väntat på det. Det är de man väntar på hela året. Men nu är det snart här! =) Och jag har världens sötaste klänning, men ni får inte se den förrän på Onsdag. Moahaha! Aja, här kommer lite bilder på mina kläder som jag lovat att lägga ut, jag vet inte hur många dar! :O



Ett jätteskönt stort linne från Gina, som man kan ha till nästan vad som helst.



Ett smalt nitbad från HM.



en jättesöt randig midje kjol från Gina!

Och så köpte jag en vanlig randig tröja också den från Gina, hittade inte bilden på den men jag tror ni vet hur dom ser ut =)
Hihi, det blev inte så mycket som sagt. Men var ju och handlade igår också och hitta en jättesöt klänning! Har ingen bild på den för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Issa

jättesöt kjol paula :) haha tog du idén om linnet från mig ellä? ;)

2009-06-08 @ 14:29:44
Postat av: Paula

Haha neeej, visste inte ens att du hade ett sånt linne :P höhö

2009-06-08 @ 14:39:09
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs skärp

2009-06-10 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0