Woho

Här får ni paulas egna hissar och dissar lista, det var ett tag sen, så why not? :)




*
Jag vill börja med att hissa Amir Akrouti och hans videoinlägg! Det är sjukt vad bra han är på att göra roliga videosar. Jag är beroende av att läsa Gaybloggen och tycker den är otroligt bra!


* Sedan så måste jag bara hissa Niklas & elins matlagning. Niklas borde bli kock :)

* Jag vill också hissa vältränade armar på killar, That's so hot :)
 
* Sist men inte minst så vill jag hissa gamla låtar som man inte hört på ett tag, ni vet såna som man lyssna på för kanske 1-3 år sedan, brukar ofta väcka många minnen :)

Här är några exempel :










* Fjortisar som har som notis på playahead att pea suger när dom har platina och är inloggade varjedag. Själv loggar jag inte in så ofta, ibland när jag är inne på datan och inte har något att göra. Men det var inte så länge sen som jag var inne på pa 24 heller men om man nu tycker att pa suger så varför är man inne hela tiden då? skumt tycker jag.. egentligen tror jag att det är många som fortfarande tycker playahead är kul, men inte vågar stå för det ;)

* Personalen på Kicks. När man ska gå och köpa nytt smink och dom frågar om man behöver hjälp och man säger ja. Det ska man aldrig göra. Tillexempel när jag skulle köpa en ny foundation för inte så längesen och ville prova någon ny som verkligen var bra, då rekomenderade tjejen där en foundation för 300 spenn som jag köpte (så korkad som jag var) och dock priset så blev jag helt orange i ansiktet, och fläckig. En vanlig taktik som peronalen där har är att säga att dom själva använder just det sminket och att dom är jättenöjda blabla.. man blir så jävla lurad.

Sen kommer jag inte på något mer att dissa, för tillfället :) det här inlägget blev ganska långt såg jag nu, hehe. Menmen, ni får ha det så bra! Kisses,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0