tjing

Nu har jag precis kommit hem ifrån Skogås där jag spelat match. Vi förlorade med 1 boll som vanligt, varjegång vi möter skogås förlorar vi med typ en boll.. sjukt irreterande. Och nu ska jag duscha och sen till julia (baumfelder). Vet inte vad vi ska göra än men ikväll ska jag med min familj på julbord. Är det någon som tycker att julbord är gott? Själv tycker jag inte om någonting som man äter på julen, liksom köttbullar, det kan man ju äta när som helst så vad är det för speciellt med det? Och prinskorv, blä.. Och vem vill äta grisrumpa liksom? Inte jag i alla fall! Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer än. Men nu ska jag duscha. Pease!


Btw, jag saknar mitt hår :(

Kommentarer
Postat av: s

hur kort har du klippt ?

2009-12-19 @ 15:46:28
Postat av: cassie

asså vrf klippte du da ?

2009-12-19 @ 15:48:32
Postat av: Paula

Men därför det behövdes?

2009-12-19 @ 17:45:13
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: danneP =)

haha håller med, vem vill ha sill? blää! haha själv äter man tacos på julen :D <33

2009-12-20 @ 12:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0