091218 / 6 DAGAR KVAR!!

Tjenis :)
Idag har jag varit i stan, i princip hela dan. Den börja med att vi åkte till gamla stan med min klass & med åttorna och hade någon sorts rundvandring. Det var inte ett dugg kul. Dels för jag frös ihjäl och tappade känseln i mina fingrar & tår, och för att jag blev mulad :( efter det åkte jag till tcentralen och mötte mami och köpte lite kläder till mig. Sedan åkte jag till odenplan och mötte papi för jag skulle åka nånstans och köra laserdoom med mitt handbollslag. Så han körde dit mig. Det var i alla fall grymt kul och jag ägde förstås ;) funderar på om jag ska ha det som mitt yrke, är inte säker på att man kan jobba med att köra laserdoom men hoppas för jag hanterar vapen så bra ^^ eller så får jag helt enkelt bli torped, också ett bra alternativ :).  Sen åt vi och nu sitter jag här med Ben&Jerry glass, halfbaked ofc, och tänker på vad jag kommer få i julklapp. Tror jag vet vad och vill ha den nu nu nu! :) gud vad jag lääängtar tills julafton. Eller presenterna dåra men mh ^^ ikväll har jag bestämt att jag bara ska chilla och kolla film, har köpt chips, dipp, godis & glass så är förberedd för en lång (trist) kväll. Men måste vara pigg imorgonbitti då jag ska spela match. Yäj vad jag inte ser fram emot att gå upp tidigt imorgon -.- men så är läget :) Visste ni föresten att jag just nu är kär? Är hundra procent säker på att jag är kär. Det blir för andra gången i mitt liv och jag hoppas att det kommer funka bättre än sist. Men tyvärr får ni inte veta i vem ;) nu ska jag kila, skriver kanske senare! PUSS PÅ.. ögonfransen ♥


Kommentarer
Postat av: issa ofc!

Hihi din tjockis:) <3333

2009-12-19 @ 12:28:55
Postat av: Paula

ska du säga (a) <333

2009-12-22 @ 17:14:14
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0