tankar..

hej bloggen.
Just nu har jag bara lust att skriva av mig lite, om inget speciellt egentligen.. Har bara lust att skriva, om allt och inget. Sitter och lyssnar på en uberskön gammal låt, Fast car heter den. Riktigt skön faktiskt. Alla som försökt ringa numret i mitt tidigare inlägg.. HAHA. Ja, ni fattar nog själva. Jag är på rätt konstigt humör just nu, varken glad eller ledsen. Lite mittemellan, fast jag vet inte riktigt. Känner inget speciellt. Jag brukar alltid veta hur jag mår, men inte nu. Underligt..
vet ni vad jag stör mig på? rätt mycket faktiskt.. nej men sånahär småsaker som när typ random killar på playahead skriver och ba "hej snygging, nummer?" och så har dom inga bilder? tror dom själva att dom ska få mitt nummer då? Jag säger bara dröm vidare. Och jag ger inte ut mitt nummer till folk jag inte vet vilka dom är, det har jag lärt mig att inte göra, mihi =) en annan sak jag stör mig på mycket, är att jag blivigt lurad i alla dessa år nu.. Ville om du läser det här vet du vad jag snackar om. SOLEN ÄR INTE ALLS GUL!!!! den är blå.. jag blev ytterst sårad när jag fick reda på det. Jag har ju alltid målat stora fina gula solar? och nu är alla dessa teckingar meningslösa?... Uäh. Påtal om solar, visste ni mina kära läsare att jag Paula Kahn kan flyga ett flygplan? Ukki lärde mig det när jag var liten, har flugit flygplan sen jag var 1 år. Ojuste, ni vet kanske inte vad ukki är? det betyder morfar. Fast på finska dåra. Jag har aldrig kallat honom "morfar", det låter helt weird.. Aja, han flög iaf jättemycket tills han blev sjuk. Och jag flög mycket med honom. Tyckte det var jätteroligt, att få se allting uppifrån liksom. Men det var längesen.. Saknar det, det var skönt när man lyfte från marken.. Nu för tiden vill man kunna göra så, bara flyga iväg från allt. Ojdå, nu börjar det låta som värsta poesin.. Inte meningen riktigt =) vet ni hur torr humor jag och Ville har? Sjukt alltså.. Han och jag är typ likadana, har fett konstig humor! Aja, det går inte att beskriva! Men den är verkligen skum, alltså.. Äh det är ingen idé att jag försöker förklara för er stupids..
Nu ska jag ner och ta en kvällsmacka & Oboy! Vad hade mitt liv varit utan oboy?
I N G E T
puss på arslet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sa ju att du kunde flyga ? :'(

2009-08-17 @ 00:32:05
Postat av: Paula

Men jag kan ju det? :O

2009-08-19 @ 12:58:19
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: mami ;-)

Det är faktiskt sant, hon kan flyga ett flygplan. Hennes morfar har lärt henne det, han kallade henne för sin andre pilot!

// mamsen

2009-08-24 @ 18:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0