GODMORGON

Hey bloggen, nu har jag äntligen vaknat! Har precis ätit frukost faktiskt, vet ni vad jag åt? KINAMAT! Haha,  fast det var faktiskt rester från igår (a) eller nej jag ringde och beställde hem kinamat till frukost förstår ni..
Aja, nu ska jag packa. Ska åka till mami idag. Och snart börjar skolan igen.. Åh varför går sommarlovet så himla fort? -.-
jag vill ha soooool&väääärme året runt, vi behöver inte vinter! Usch och blä för vintern. Det enda som är bra är nyårsafton, och julafton =) resten suger. Vem vill ha kyla och slask liksom? Då kan man flytta till nordpoolen.
Vet ni en sak? Att jag hatar folk som skryter, för att få uppmärksamhet eller? Det låter så fjolligt, ba "asså igår var jag i stan med papi och han köpte typ aaaallt jag peka på, pappa betalar mihihihihi" ba lägg ner.. Vem bryr sig? Inte jag i alla fall. Eller när folk tror att dom är så sjukt snygga, jo visst det är sjukt bra att ha bra självförtroende men hur irreterande är det inte när man går runt och snackar om det 24? Vet inte hur jag kom och tänka på det faktiskt =)
Aja, puss på lilltån. Busigt, hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Den där Jonte i efternamn?

2009-08-17 @ 15:31:35
Postat av: Paula

Varför undrar du?

2009-08-17 @ 16:10:03
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: nicole

haha , jag hatar också det. man märker ju att folk bara smackar skit när dem skriver så <3

2009-08-17 @ 16:31:43
Postat av: nicole

haha , jag hatar också det. man märker ju att folk bara smackar skit när dem skriver så <3

2009-08-17 @ 16:32:01
Postat av: Anonym

Vad heter Du i efternamn???

2009-08-17 @ 19:09:30
Postat av: nicole

hon heter kahn

2009-08-17 @ 20:03:20
Postat av: Josef

finaste efternamnet Kahn =)

2009-10-20 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0