listaaa

Här är en lista på lite saker som har hänt nu under perioden jag inte bloggat, under sommarlovet osv.
Träffade min älskling som jag nu har vart tsm med i 1 månad, 3 veckor & 1 dag :D  älskar honom över allt annat och hoppas det kommer vara vi två föralltid ♥
Åkte till finland tog guld och blev finsk mästare tillsammans med världens bästa handbollslag :)
FYLLDE ÅR!!!! hehehe
Blev riktigt brun där ett tag! Men brännan försvann dock fortare än vad jag hade hoppats på hehe :(
Var i göteborg och spelade Partillecup 2010! Kom inte så långt det här året men.. alltid lika kul :)
Fick tillbaks kontakten med en person som betytt väldigt mycket för mig tidigare

Förövrigt har det inte hänt så mycket grejer som jag kan berätta här i bloggen, (en aning för privata) :$ plus att det står helt still i huvudet på mig just nu så kan inte komma på nåt mer för tillfället. pyss

Kommentarer
Postat av: issa

fin bild gumman :) skönt att du äntligen börjat blogga igen hoppas du inte kommer sluta nu också vill ju kunna följa dig nu när jag bor i malmö haha :) hör av dig saknar dig! juste har ny mobil därför jag inte hört av mig har inte ditt nummer så smsa eller ring så blir jag glad =) puuuss :) <3 /isabell

2010-09-02 @ 13:50:46
Postat av: ******

hej vem var det som betydde så mkt för dig förut? :P undra bara <33333

2010-09-02 @ 15:41:26
Postat av: Paula

Sv issa:

tack bebo :D självklart ska jag höra av mig! saknar dig meeed <3 puss gumman hoppas du har det bra i Malmö :)



Sv anonym: en barndomsvän jag hade väldigt bra kontakt med förut :)

2010-09-03 @ 10:04:18
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: ******

okej menade typ namn eller ngt men k <33333 :) :*

2010-09-11 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0