läskigt

Helt ärligt nu.. jag är sjukt rädd för att 2012 ska inträffa, det där med jordens undergång. men jag tror i alla fall på det vad ni än nu tycker. majafolket sa ju att det skulle hända massa naturkatastrofer innan 2012, och liksom titta allt som börjat hända nu? först tsunamin runt Thailand 2004, sen Haithi, nu jordbävningen och tsunamin i Chile och tornadon runt Frankrike.. I Chile har dom nu inte mat eller vatten, dom kan inte kommunicera till utlandet för telefonerna fungerar inte, flera tusen har blivigt av med sina hem. Jag tror att allt det här har o göra med hur vi behandlar vår planet, inte för att jag själv är så duktig på att ta hand om naturen. men seriöst folk måste tänka sig för, om man nu inte vill att världen ska gå under måste alla människor på den här jorden skärpa sig. Och bara nu under helgen skedde ett oväder med orkaner som tog över 50 liv i Västeuropa. Läste om en 10årig liten pojke som dog när han hade spelat fotboll när ett träd föll över honom i ovädret i frankrike, det är så jävla hemskt allt som händer.. Vi har bara tur som bor i Sverige där sånt inte händer, men snart kanske det börjar göra det? jag menar det brukar väl inte vara naturkatastrofer i frankrike? aja, nu måste jag börja fixa mig, ska åka och ta nya hål i öronen :) som ni kanske vet har jag ju vart allergisk mot alla sorts smycken men vill prova igen om jag inte växt ifrån det, ska ta 3 hål, i båda öronen och sen i ett uppe i högra örat :) hoppas jag inte får massa infektioner nudå.. pussssssssssss ♥


Kommentarer
Postat av: Katri mamsen

Puss på Dig gumman.....

2010-03-02 @ 18:21:45
Postat av: mimsi

fett läskigt jue:P

2010-03-03 @ 13:45:17
Postat av: maddie

men gumman då!

2010-03-15 @ 01:24:06
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/
Postat av: Anon

Alltså naturkatastrofer händer hela tiden 2012 är bara slutet på deras tideräkning.

Det finns 10 miljoner människor som säger att jorden kommer gå under idag och nästa dag och nästa dag

vi människor är bara korkade

2010-05-01 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0