10-01-02

Godmorgon! Idag väckte min pappa mig vid 12 men inte en chans att jag skulle komma upp då, var helt slut så jag somnade om igen men vaknade av att min morbror kom på besök, för att hämta något.  Så nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på musik. Fick verkligen en härlig lust att blogga, det var ju ett tag sen! Idag så loovar jag att lägga upp bilder på mina julklappar, har inte kunnat ladda upp dem ännu. Juste, gott nytt år alla läsare! Det har jag glömt bort att säga. Jag undrar verkligen hur 2010 kommer bli för år, 2009 var ett rätt okej år, men 2008 var bättre. Det känns faktiskt som om 2010 kommer bli asbra. Längtar som f*n till sommaren! Nu är det ju Januari då brukar det gå hur fort som helst till sommarlovet :) det jag allra mest ser fram emot just nu är Partille! Det är alltid så jävla kul och är sjukt taggad! Och varje år är träffar man jättesöta killar (: hihi. Nu ska jag fortsätta äta frulle och bloggar igen senare! Ceep reading



Hahaha, bjuder på den! En bild på mig och min älskade lillebrur <3

Kommentarer
Postat av: emelie

fett söt bror :)

2010-01-02 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0