mihi

Go'kväll kära läsare ;)
Nu har jag kommit hem ifrån Bjursås som ligger i Dalarna (?) trorjag, i alla fall var där med skolan och åkte skidor :) sjukt kul, det enda som kunde gjort dagen bättre skulle vart om jag hade sluppit min dumma äckelhosta.. och om jag haft min kamera, nu kunde jag ju inte ta några bilder, buhu :( något som lättar upp stämingen lite är att imorgon är det fredag, = helg :D inte för jag har något planerat i helgen men på fredagar är man alltid lite gladare t.ex. i skolan :) i alla fall jag. Nu ska jag gå o lägga mig i sängen med varm choklad och titta på tv en stund om jag inte somnar, är så sjukt trött! inte så konstigt egentligen var ju uppe 5 imorse och har åkt skidor hela dan. Aja vi hörs imorrn babies! Slepp tight ♥


Kissies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0