SPORTLOV ♥

tja snygging! idag är det söndag, och för första gången är jag inte deprimerad över det! för imorgon är det ju äntligen lov! och snart är det bara 3 månader kvar tills sommarlovet! nedräkningen börjar.. vissa tycker 3 månader är mycket, men 3 månader går hur snabbt som helst. tänk bara när det var December, det var ungefär 3 månader sen, och ni måste hålla med om att det inte var så längesen right? plus att det blir mer och mer slask ute, och det är ju för att snön smälter! idag vaknade jag vid 16! hur segt som helst.. jag har nämligen legat vaken till 6 imorse och kollat på film på datorn, ensam, och proppat i mig godis och cola. fet? jag vet :) och min mobil är död och jag hittar inte min laddare, panik! jag som skulle träffat J* idag! förlåååååt säger jag bara. nu ska jag fortsätta leta efter laddaren, Cya later. pyssar



Kommentarer
Postat av: issa

fina ögon du har gumman :)

2010-03-03 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0