mu

Hejsan :) nu har jag precis ätit min glamourösa middag jag lagat helt själv, kyckling med mozarella och coscos! Grymt va. Nu ska jag börja fixa mig inför träning, ska ha målvakt träning så slipper löpningen. Fast skulle ändå inte sprungit eftersom jag vart sjuk, eller är sjuk. Men måste träna eftersom jag ska med och åka skidor imorrn. (skriver mer om det senare) Btw, ljög om att jag lagat maten själv, stoppa in det i micron hihi. Vet att jag sagt att jag ska ha frågestund men skippar det för tillfället eftersom jag inte har så mycket unika besökare längre, så blir det när jag typ har bloggpauser och sånt hela tiden. Men aja, nu ska jag byta om. Kyssar


Gammal bild, innan träning


Kommentarer
Postat av: Emma hl

vad har du för postition är du utespelare igen??

2010-02-19 @ 07:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0