Happy valentine's day ♥

Hejsan alla läsare, jag vet att jag aldrig bloggar men min kamera är sönder och det känns inte så roligt att blogga utan bilder, men jag ska få en ny snart och då kommer jag nog börja blogga regelbundet igen :) glad alla hjärtans dag förresten! Menar det verkligen, alla hjärtans dag ska vara en kärleksfull och positiv dag utan bråk och tårar. Det är nu man ska ta hand om dem man älskar och verkligen visar det, det kan va genom att vara lite extra snäll eller bara ge någon en snäll komentar, och viktigast av allt berätta hur mycket du älskar personen! men det är inte alla som har det så bra på alla hjärtans dag, många firar den inte alls, vissa är ensamma och andra kanske mår dåligt och känner sig värdelösa för att ingen har sagt just det, jag älskar dig. det är hemskt men så är det. men om du läser det här och är ensam, vill jag att du ska veta att du är inte ensam, det finns många som älskar dig därute och beundrar dig även fast du kanske inte vet om det. om du kanske har gjort någon illa, sårat någon, så är det idag du ska be om förlåtelse. för idag är en dag som är tillängad kärlek så det finns ingen anledning att nån ska behöva gå runt och ha dåligt samvete, idag är inte en sån dag. Hoppas ni tog åt er, för nu ska jag kila! massor med pussar ♥



Kommentarer
Postat av: issa

Gulligt, hoppas du hade en bra alla hjärtansdag sötnos :)

2010-02-15 @ 21:09:50
Postat av: mimsi ^^

paula bloggar du eller inte ? fattar ingenting du säger att du har slutat och sen börjar du och sen har du inte bloggat på skit länge och nu bloggar du! ja tyckte din blogg var bra förut fast nu läser jag inte den så ofta har inte så mkt tid men börja blogga igen du är bra och du skriver bra saker . förresten hur lång är du och hur mycket väger du ? du måste inte svara men undrar bara :)

2010-02-16 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0