ingen aning

Hellu. Det var ett tag sen. Som vanligt. Förstår att ingen läser min blogg längre eftersom jag aldrig bloggar men ville skriva av mig lite. I helgen har jag spelat handbolls sm :) det gick bra, men vi åkte tyvärr ut :( men om vi skulle spelat lika bra som vi gjort idag igår också skulle vi antagligen gått vidare, lite trist tycker jag. Men så är det. Annars har jag inte gjort ett piss i helgen, har helt enklet inte haft tid :o har ju varit i enköping helatiden. Jag letar fortfarande efter någon frivillig som skulle vilja fixa en ny snygg header åt mig? Bara att skriva till [email protected] eller komentera här på bloggen om du skulle vilja göra det :) om det nu är någon som fortfarande läser mig blogg.. Skulle ni vilja ge mig några tips om vad jag ska skriva om på bloggen som ni skulle tycka vara roligt? T.ex. frågestund, hissar/dissar, eller något annat? :) bara att skriva isf, gillar att få tips :)
Pussar





Kommentarer
Postat av: maddie

säg va du vill ha för header så fixar jag den gumman :) saknar dig!

2009-11-23 @ 02:35:58
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/
Postat av: ....

sorunda va ju bäst på hanbolls sm !!!

Dom va fett bra för att dom andra va ju liksom 2 år äldre !!

2009-11-26 @ 19:40:47
Postat av: PAULA ;D

tack för informationen.

2009-11-30 @ 19:40:17
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: klaruhs

hissar o dissar :) ?

2009-11-30 @ 19:56:05
URL: http://klaruhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0