tja sötisar

Idag har jag vart i plugget, hade inga riktiga lektioner nu när det bara är en dag kvar till sommarlovet! Fyfan vad nice! Men det tråkiga är att det inte känns så. Vart försvann det fina vädret? Det är så tråkigt, vi som hade 25-30 grader för inte så länge sedan. Imorgon ska det troligen regna och vara 7-8 grader. Härligt ! -.- hoppas verkligen på bra väder snarast! Jag ska ju till grönan på torsdag, då får det fan inte regna! Aja, nu ska jag städa mitt rum. Ser ut som fan, och sedan dra iväg på träning i Wättinge. Och efter det ska Hilda göra naglar på mig, och klistra fast stenar som matchar med min söta klänning! Hon är grym på sånt. Skriver mer senare, funderar på att slänga upp en bild på för och efter bilder på mina naglar när dom är fixade och innan, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltid kul med fina naglar! Hur har din dag varit? :)

2009-06-11 @ 23:16:25
Postat av: Paula

Japp! Bara bra =) kram

2009-06-16 @ 23:45:14
URL: http://paulakahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0