Hum..

Jag la nyss upp 3 nya bilder på min pa. Och någon minut senare hade jag 10 relations förfrågningar och 15 gbn, det är fan sjukt. Tycker den nya grejen när man laddar upp en bild och alla kan se den på sidan är dålig.

Det är bara jobbigt med alla gbn och sånt, man pallar ju inte svara på alla. Får sluta med att ladda upp bilder på playahead helt enkelt. Vissa tycker det ju är kul med all uppmärksamhet av killar, det tycker jag med men det blir för mycket ibland, haha.. Och så är jag ju en sån person som inte kan vara elak mot folk på internet, förutom om man bråkar förstås, så alla som frågar efter msn ger jag ut den till... Det är inte så värst bra.. Förutom om personen är 18+, där går gränsen. Ska försöka skärpa mig. Vad tycker ni om att alla kan se era bilder ni laddar upp på sidan, bra eller dåligt?

Kommentarer
Postat av: Issa

Ja håller med dig ! Fast det är ju bara vi snygga som får massa gbn och sånt ;)

2009-06-28 @ 17:16:26
Postat av: lollo

jag tyker inge särskilt

2009-06-28 @ 18:23:54
Postat av: Sabina

jag tycker precis dom du, det är jobbigt. Men är man fin får man lida pin ;D

2009-06-28 @ 19:49:35
URL: http://hejsabbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASSSBRA

2009-06-29 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0