hemlisar

varsågoda, här har ni lite onödig imformation om mig!

* när jag är ensam hemma brukar jag sjunga högt på låtar som jag hittar på medans jag sjunger
* jag tror på spöken
* jag är hur mörkrädd som helst
* jag tror ärligt att jag kommer hamna i helvetet när jag dör..
* ibland när jag är arg på någon är jag tvungen att gå iväg för att inte slå till personen
* jag hatar människor som tror att dom är överlägsna
* när jag var liten ville jag vara Paris Hilton
* jag trodde att Gotland var ett land tills jag var 9
* jag älskar killar som kan sjunga / dansa bra, hur charmigt som helst
* jag har haft oranget hår
* jag gillar brunögda killar
* jag är väldigt ytlig, även fast jag inte vill vara det
* ibland önskar jag att jag aldrig föddes
* jag har planerat hela mitt liv
* för ett tag sen ville jag ha anorexi för jag tyckte jag var jättetjock
* jag brukar tävla varje sommar med en kompis om vem som blir brunast, den som vinner får 50 spenn
* jag har mått jättedåligt pågrund av min längd hela mitt liv
* jag är beroende av närhet och hatar att vara ensam
* godis är ungefär 1/3 av mitt liv
* jag tar mellan 100-200 bilder på mig själv per dag


Kommentarer
Postat av: filee21

fan vad snygg du är<333

2009-06-15 @ 18:19:14
URL: http://playahead.se
Postat av: filee21

fan vad snygg du är<3333

2009-06-15 @ 18:20:24
URL: http://playahead.se
Postat av: Issa

paula du är perfekt, det finns inget dåligt med dig. tycker det är synd att du har dåligt självförtroende för du har inget problem med ditt utseende. jag och alla andra vet att du är jätte söt och inte alls som du tycker om dig själv. tycker du ska försöka må bättre och sluta tänka att du är tjock, ful osv. för det är du verkligen inte ! älskar dig gumman, och jag vet hur du mår och om allt som har hänt den senaste tiden. finns här för dig och det vet du.

2009-06-15 @ 23:15:09
Postat av: i sorundashanbolls lag

hej paula kahn jag undrar om du har msn och om jag kan få ditt telefonnummer? jag är 97

2009-06-22 @ 20:20:09
Postat av: Anonym

Man kan inte ''vilja'' ha anorexia, det är en sjukdom... Man bygger upp anorexia. Ingenting man bara kan 'fixa'

2009-10-13 @ 15:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0