blir nästan gråtfärdig...

Jag ska ju sluta i min gamla skola, och dom som jag kommer sakna mest efter min klass är alla små söta ungar som bara går i 6-års. Och Filip i 3:an, hur j*vla söt som helst! Det är en liten kille som är kär i mig, han har gett mig kärleksbrev och allt. Haha, igår fick jag ett kärleksbrev av honom där det stog att han älskade mig, så himla söt! Och brevet var otroligt snyggt gjort, han måste ha pysslat med det hur länge som helst, haha jag kan iaf inte göra sånadär hjärtan som står ut sådär snyggt. höhö. Och lilla Lukas i 6-års, han är fan underbar! Hur kan man bli så jävla sweet som han? Men jag ska försöka hälsa på nångång så jag får träffa mina bebisar igen! Hur ska jag klara mig annars?.... 



Det söta brevet jag fick av lilla Filip!


Man ser inte så mycket men såhär såg det ut invändigt. Aw, att någon kan vara så kär i mig? höhö.

Kommentarer
Postat av: simon

haha har du fått beundrare paula? ;)

2009-06-10 @ 21:43:34
Postat av: Paula

haha jaaaa.. =)

2009-06-10 @ 21:54:39
URL: http://paulakahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulligy

2009-06-11 @ 21:41:44
Postat av: Malin

Är det filip domar, asså alexander domars lillebror? :)

2009-06-11 @ 23:07:16
Postat av: filee21

ja det är filip domar<33

2009-06-12 @ 17:22:45
URL: http://playahead.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0