hemma bra men borta bäst?

Heeeeeeeeeeeej bebisar!

Nu är jag hemma igen och sitter här med jordens träningsvärk i bena. Har ju vart på partillecup i Göteborg som ni borde veta vid det här laget. Vi kom tyvärr till b-slutspel och tog silver i finalen. Det var ganska bra men vi hade satsat på a-finalen.. Menmen, vi hade skitkul iaf. Träffade en sjukt söt kille som hette Simon. Han och hans kompisar kom fram till mig och Julia på heden och ba "hej sötis" och så snacka vi lite och så kom en kille som hette Andreas fram och ba "hur kan du va så fin? Du ser ut som en ängel" haha =) och sen skulle vi dra och då ville Simon ha mitt nummer, han var skitsnygg! Men dom bodde i Göteborg -.- så jag antar att vi inte kommer ses på sådär 1 år tills nästa partillecup, om inte han kommer ner till stockholm nångång då. Jag är grymt trött just nu, även fast jag sovit hela dan. Vi har gått upp typ 6 eller tidigare varje morgon och jag har inte somnat någon natt förrens tidigast två. Och när jag har sovit dåligt så börjar jag alltid blöda massa näsblod.. -.- så himla äckligt, så det får bli vår hemlis. Jag är så ledsen just nu, Gustav som jag träffade på Aranäs, en annan hbolls cup, som bor i Skåne skulle jag träffa nu i Partille hann jag aldrig träffa mer än en kortkort stund då han kollade på en av mina matcher. Han är så himla skön och fett söt, jag ville verkligen träffa honom igen. Aja, hoppas vi kan träffas nån annan gång. Haha förresten, jag och Vickan hittade ett par ursnygga brillor! alltså hittade bokstavligen, vi köpte dom inte! Vi gick förbi ett gräsfält på heden där det inte satt nåra och så såg vi dom ba ligga där, så vi kolla omkring oss och sedan sprang vi dit och tog dom, hihi. Men Teo snodde dom 24/7 av oss för dom passade han så bra, haha. Jag saknar redan partille, och nu är det ett helt jävla år kvar tills nästa gång.. Vi gick såklart på liseberg, och då gick jag för första gången i spökhuset gasten som finns där, och jag lovar er, JAG SÄTTER INTE MIN FOT DÄR IGEN! Fyfan vad äckligt det var, jag skrek som en jävla gris hela vägen och ni som gått där, ni vet när det nästan är över och man får springa ut därifrån? Jag har nog aldrig i hela mitt liv sprunigt så snabbt, och jag började böla av lättnad. Fjolligt jag vet, men det är sant. men nu är det isf gjort, och det är skönt =) när vi åkte flumride satt jag förstås alltid längst fram, och vi satt alltid 5 st i så man blev helt genomblöt. Jag lovar er, det fanns inte ett ställe där jag var torr. Skitkul var det iaf, jag lovar att jag lägger upp bilder senare. Men nu ska jag till mamma, har inte träffat henne på superlänge, saknar dig mami! Det kan tyvärr ta ett tag innan ni får se nåra bilder för jag brukar inte sitta vid datan så mycket hemma hos mamma. Och på lördag åker jag till Åland i en vecka och där har jag ingen data. Menmen, vi får se hur mycket jag hinner uppdatera.

Kiss and hugs, Paula


Kommentarer
Postat av: maddie

hahahah spökhuset!

2009-07-06 @ 17:30:14
URL: http://handbollsbruttan.blogg.se/
Postat av: Gustav

Haha hoppas vi kan ses snart snygging:D

2009-07-11 @ 22:16:13
Postat av: mami

Saknar dig min lilla tjej



pus pus

2009-07-19 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0