Till mami

Min mamma läser min blogg, och jag vill bara säga att jag skäms inte ett dugg över henne. Har alltid varit väldigt mammig, mwaha. Älskar dig mamma =)

Postat av: mami ;-)

Hej mammas tjej,
Ville bara säga att jag läst din blogg, huuu, så nu du. Vi får väl se vad du får i födelsedags present, listan var ju lång. Saknar dig, massor, vi ses på onsdag. vad vill du ha för mat, för vi firar lite förstås, eller hur? eller du kanske inte vill bli påmind om hur gammal du har blivit då? ;-)

Pus pus
// Mamsen

Svar: Saknar dig med! Ja det är klart, det spelar ingen roll bara du gör den där jorgubbstårtan :D haha, kanske inte.. =) PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh ja visst :P bra förslag..händer hos dig då ?

2009-07-19 @ 14:32:40
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0